Nekad La_Casa | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

La_Casa

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? VD på vianor

Vad heter du IRL? Enis

Vad heter du på discord? La_Casa-_-Alban#0786

Hur gammal är du? 15 irl

Hur många timmar har du på Fivem? 260+ timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har jobbat inom alla yrken med bilar txp,meko,bilförsäljare,falck och vianor Jag har en massa erfaren och bil kunnigheter jag vill också anställa en massa nya bra anställda jag kan ta han dom kritik och hat men det ska inte hindra mig från att göra mitt jobb Som VD.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som sagt Jag har jobbat inom yrken med bilar som falck,meko,bilförsäljare och vianor så är en erfren och bil kunnig kan och vet hur man trimmar en bil och bemöter kunderna på ett bra sätt.Kan allt inom vianor yrket.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Enis kurti. Han är uppväxt i Stockholm och har gått el linjen på gymnasiet. Han är 34 år och gillar att supa, festa och skapa nya kontakter. Hans mål med livet är att ha kul och skaffa en jävla massa vänner. Enis har bland annat snöskotrar och bilar som intresse. Enis är en person som verkligen lever en dag i taget. Han låter livet göra sitt och ser vart han hamnar. Han har ingen direkt bestämt jobb när han kommit in i staden, han ska se vart han hamnar. Enis har varit överallt vilket gör att han även testat på olika städer, livsstilar samt yrken. Han är en driven chef för han har varit chef i många olika jobb han kan ta hand om ett jobb på ett bra sätt.

Hur ofta kommer du vara inne? 8 till 15 timmar per dag inga undantag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka