Nekad L_i_x_y | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille_ffs

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Helmer09/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:110000141b02dae

Vad är din discord tagg? Lixy

Vem var det som bannade dig? Flocka

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-12 163706.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han trodde att jag och min vän buggade oss in i ett gänghus

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att han trodde att jag och min vän buggade oss in i ett gänghus

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig efterosm att vi inte stormade in i gänghuset med bugg utan vi buggades in när bilen flög under makren och på så sätt kom in i huset

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jga men det var välldigt längde sedan så kommer inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag och min vän buggade oss inte in vi har inget att göra i ett kriminellt gänghus ,vi är icke medlemmar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Den är felaktig eftersom vi buggades in när bilen flög under marken vilket vi inte borde rpa på men försökte så gott som vi kunde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka