Accepterad L1nky | Ban överklagan [Flame]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 13259
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 13259

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198344538748/

Ditt Hex-ID: 110000116e78a7c

Vad är din discord tagg? L1nky#4624

Vem var det som bannade dig? Polarbear

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft och powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte tänkte efter och körde med en vanlig bil upp för ett berg som är väldigt orealistiskt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde iväg från toppen av mount chiliad med min bil och 10 meter efter jag kört hände det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktigt men jag tycker att man bör få en varning innan så jag kan rätta till mig och förbättra min rp

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ena var fel aktig ban som jag blev unbannad av och andra för jag precis joinat servern och blev avstängd för powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte skulle köra upp för berget längst vägen med en bil och istället ta en modifierad bil för den terräng eller en cross

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte får köra upp för berg med bilar som inte har den förmågan

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka