Nekad l1am2228 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palmen10

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? l1am2228

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo Axelsson, 28 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skulle beskriva Leo som en snäll och genuin person. Leo är även en väldigt nyfiken person. Leoär en väldigt hjälpsam person som gillar att hjälpa andra.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leo har två syskon –en tvillingsyster som heter Nova och en lillebror som heter Elliot. De tre var inte alltid vänner. Elliot höll alltid med mamma, oavsett vad. Mamma var ofta elak mot novaoch pappa brydde sig inte alls. Vi hade det okej hemma. Vi hade mat och ett hem att bo i men det var inte särskilt bra ändå. På kvällarna brukade jag smyga ner till vårt förråd där familjens gamla Saab stod. Ibland sabbade jag bilen. Jag klippte till exempel av en slang en gång med en sax från köket. En gång kom pappa på mig han blev så arg att han nästan slog ihjäl mig. När jag fyllde 13 dog båda mina föräldrar i en bilolycka. Jag blev ledsen först men sen tänkte jag att de ändå aldrig älskat mig på riktigt. Men mitt bilintresse har alltid funnits kvar. Nu har jag flyttat hit och ska börja på Mekonomen om allt går bra. Jag älskar sportbilar särskilt Dodge Charger

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med min bästa rp kapacitet t.ex att jag rpar mitt bästa så kanske folk tar efter mig. Jag kan även bidra med att skapa roliga scenarion som är roliga för båda parter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att ha kul och inte vinna scenarion. Man gör det roligt för båda parter och bara för sin egna vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag, jag fick en ban som jag såg över och tog lärdom av och gjorde aldrig om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm= random death match att man dödar någon utan en anledning eller grund läggande scenario. Vdm= vehicle death match att man kör på folk och använder bil som vapen. C Log= combat loging att man lämnar i mitten av ett scenario för att t.ex. inte bli tagen av polisen eller av kriminella.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Din text är AI skriven.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka