Accepterad L.Macho | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L.Macho

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Användarnamn: L.Macho

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Theesuperl

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Young 21Savage

Vad är din discord tagg? Theesuperl#6371

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combat loggning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?combatloggat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare råna en kille

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag och min kompis råna en kille och min kompis hade han som hostage i bilen och satt bak och när jag kör iväg ska min dumma polare skjuta killen i huvudet men så buggas det och han skjuter mig och då blev jag rädd för det jag hade på mig. Så det var ett bugg som fick mig o göra så Jag vet till 110% att jag inte får och ska göra så men va dum och tänkte inte på att skriva report och prata med modsen först. Ber skit mycket om ursäkt gillar att spela på er server och hoppas inte det här gjorde så det var sista

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kört fort prata skit till polis vara mer försiktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte va dum o combatlogga när de går att fixa med /report
Har du lärt dig någonting efter din ban? Iinte combatlogga i dumma situationer
Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Lol @Jonte123 Skicka gärna den videon :) Jag var med killen och vet att det han säger är 100% sant. körde /th (take hostage) på en kille och hans kompis blev rånad på plats., hoppa in i passagerarsätet men våran gisslan och leonardo macho(lmacho) hoppa in i förarsätet. Sen ser vi att gisslans polare kommer efter oss med en bil och då säger jag att det var tråkigt att hans kompis inte lyssnade så skulle jag avrätta honom. När jag gjorde detta så dog föraren istället och inte personen jag hade som gisslan AKA en bugg. Men ifall du har video jonte så bifoga gärna den här :) Sätter legit 10000 kr på att det vi säger är sanning.

Men ifall du kan bevisa annat så gör det gärna annars sluta gagga.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka