Kycklingrulle.
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199026649142/
Vad är ditt namn i verkligheten? Reuben Dahlgren
Vad är ditt discord namn? Kycklingrulle#5721
Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dennis Larsson han är en man på 25 år och han är uppväxt i norrland. han är snäll, rolig, stark och smart. han har en mamma och en pappa men inga syskon. han har även en morfar men hans andra farföräldrar är döda. Dennis är nu i staden och söker ett jobb där han får bra med lön och där dom som jobbar där är snälla mot honom.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för det är en bra server som är många spelare så det blir bra RP. och för att jag ska kunna göra mera saker på servern 9och så jag kan hjälpa servern mer.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har sätt många som kör på den och folk säger att det är en bra server och den verkar bra
Hur hittade du Unive? jag blev tipsad av nåra kompisar
Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska få ett jobb och kunna leva livet på RP servern
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få ett bra jobb och ha kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nja är med i en dc men kör alldrig där
Vad är ditt namn i verkligheten? Reuben Dahlgren
Vad är ditt discord namn? Kycklingrulle#5721
Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dennis Larsson han är en man på 25 år och han är uppväxt i norrland. han är snäll, rolig, stark och smart. han har en mamma och en pappa men inga syskon. han har även en morfar men hans andra farföräldrar är döda. Dennis är nu i staden och söker ett jobb där han får bra med lön och där dom som jobbar där är snälla mot honom.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för det är en bra server som är många spelare så det blir bra RP. och för att jag ska kunna göra mera saker på servern 9och så jag kan hjälpa servern mer.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har sätt många som kör på den och folk säger att det är en bra server och den verkar bra
Hur hittade du Unive? jag blev tipsad av nåra kompisar
Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska få ett jobb och kunna leva livet på RP servern
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få ett bra jobb och ha kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nja är med i en dc men kör alldrig där