Accepterad kurra | Ban överklagan [Grizly]

• Trådskapare Trådskapare kurra
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
K

kurra

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kurragurra/

Ditt Hex-ID: 110000136e6e907

Vad är din discord tagg? kurra#6969

Vem var det som bannade dig? grizly

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lall ~Grizly. Återstår: 4 dagar 20 timmar 22 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De trodde antagligen att jag gick runt och startade slagsmål.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade in i staden för jag tänkte leta efter min bil så jag började springa mot dit jag skulle så kom det en kille som började hålla på o ska vi slåss eller och började vifta och slå mot mig, ignorerade han först men han slutade inte så efter några sekunder så slog jag några slag (inget slag träffade honom) jag bara slog lite och för staff kan jag förstå att det ser ut som att jag försöker starta bråk en jag hade inte heller sagt ett enda ord till han som skulle göra han arg. Vet ej om han bara bannade mig eller om han bannade den andra killen också men det var den andra som började slåss mot mig och som sagt hade jag inte sagt något till han och han bara började vifta och vara jobbig sen när jag började springa ifrån när jag slagit i luften några gånger blev jag bannad någon sekund sen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt staff kan det se ut som att jag gjorde fel och jag erkänner att det var sjukt onödigt och börja vifta jag med istället för att bara ignorera han och springa iväg men i slutändan var det han som började så kan se det lite som självförsvar men så jag gjorde fel på ett sätt men enligt mig är det fortfarande en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej har inte varit det innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ignorera killen och bara springa därifrån hade varit bästa lösningen egentligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska gå med i onödigt bråk och bara ignorera dem är något jag kommer ta med mig tills nästa gång så något sånthär tråkigt händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka