Accepterad kungpung1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungpung1

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198951355541/

Ditt Hex-ID: 11000013b12d495

Vad är din discord tagg? Elaztic#0628

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: ss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev permabannade för en grov sak, vilket jag tror låg bakom till varför jag blev bannad på discorden också.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och några polare åkte runt i hamnen och sedan kom west shottaz och pittade oss och hoppade ut och sköt en kille. Vi drog därför därifrån och tog det lungt i ungefär 5 min. Vi skulle sedan åka och kolla om kroppen var kvar och ifall det var någon där och de jagade de mig antagligen, jag märkte inte det förenn jag var vid 64ths hus vid groove ungefär. De jagade mig i 300 och jag tänkte ta en route som var påväg mot sjukan men jag skulle sedan åka till skroten. Jag åkte och de flög in mig i 300, jag voltade och landade vid korsningen bredvid sjukan, bilen gick sönder och jag rpade skador. En av de riktade då vid korsningen och sa att det inte gilldes som grönt gräs eftersom han säger att jag åkte in där med mening. Passageraren hoppade ut utan vapen och skulle kolla handskfacket. Personen i förarsätet släppte sitt vapen och slutade sikta. Jag gav upp och sa att jag skulle hoppa in i bilen och det tänkte jag men sedan så råkade mitt vapen vara uppe. Det brukar ofta hända mig att jag inte kan gå in i inventoryt eller ta upp och ta ned saker, jag kunde inte ta ner vapnet den här gången. Personen såg det och tänkte precis skjuta mig så då tog jag upp vapnet och sköt varningskott mot bilen. Han sköt mot mig så då försökte jag skjuta honom, jag hade en scorpion så det var mycket recoil så jag hade inge bra aim så skotten kan ha flugit mot folkmassan i sjukan. Jag sprang sedan iväg som jag hade gjort irl och blev sedan bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban inser jag nu i efterhand. Jag förstår att det tolkades som ett terrordåd och att det blev det tyvärr. Skotten flög mot en folkmassa och jag fick panik och ångrade mig direkt efter. Har velat bli unbannad under nästan 1 års tid nu och nu har jag äntligen blivit unbannad från servern, men inte discorden. Jag måste ju bli unbannad från discorden för att kunna rpa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för små saker, i alla fall vad jag kommer ihåg, när jag blev permanent bannad så blev det min fjärde ban på två år med en tids mellanrum.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte stressat och hastat upp mig under scenariot, bara tagit att jag blev robbad och inte gjort något konstigt för att jag skulle kunna överleva scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket, jag har lärt mig mer angående sunt förnut, kunnat träna på att inte få panik och stressa och göra hastade beslut för att jag ska kunna vinna scenariot. Jag har även rpat på andra servrar under tiden jag varit bannad för att öva inför dagen när jag blir unbannad från Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka