Accepterad Kungen2233 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kungen2233

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447695209/

Ditt Hex-ID: steam:110000158a85f69

Vad är din discord tagg? mackish232

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: 2ADE6876-EFBA-4240-B840-8C9EFD35E8D1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fuskade och det är något som inte alls får göra och just då var jag väldigt omogen som person och skulle säga att jag är en mycket bättre människa i sig just nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en staff som spekade mig under en scenario det var två röda bilar bakom mig jag stannar märker att dom ska snart börja skuta mot mig jag stannar hoppar ut börjar skjuta sen döda jag alla tror dom var tre styckna om jag inte minns fel sen tog ludde mig i ett staff samtal och sa att jag skulle komma supp jag gjorde de och efter de så blev jag bannad för att man tydligt så att jag fuskade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och tycker att det var ett väldigt bra beslut för staffsen då att dom bannade mig LUDDE i det här fallet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer faktiskt inte ihåg tidigare bans men det har inte med fusk och göra iallafall. Kanske typ att man har varit lite dum och kanske glömt bort någon regel eller gjort något man inte får göra skulle jag tro.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fuska alls och bara rpa som en vanlig person skulle göra och inte fuska för det har jag lärt mig nu att det kanske är det dummaste man kan göra för då händer det här man kommer nästan aldrig tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig ska göra om det och bara rpa och ha roligt som en vanlig person och inte fuska kommer. Kommer aldrig göra om det kan jag faktiskt lova.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka