Nekad kpscania19 | Ban Överklagan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TurkYoggi

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198277811161/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:1999734

Vad är din discord tagg? kpscania#4194

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-22 184542.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fösrökte sälja import för riktiga irl pengar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inget hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är felaktig, jag visste inte. Jag svär på allt att jag inte visste att man inte fick göra så. snälla unbanna. Jag kommer alldrig göra om detta misstaget

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte göra det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes. Jag ska alldrig göra om det eftersom jag inte visste om den regeln, jag svär på allt att ingen har sagt den regeln till mig och att jag inte visste, kommer aldrig göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej

@xzclayz jag visste inte att man inte fick göra så, svär på allt att jag inte kommer göra om det. snälla ge mig en till chans och unbanna och ge rollerna. gjorde minte det med mening.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka