Accepterad Kosmos molin | Whitelist ansökning [niklasson_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kosmos molin

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Kosmos molin

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kysfagsxd/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kosmos

Vad är ditt discord namn? Kosmos#6891

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Kosmos Molin och han är 20 år gammal. Kosmos är född i en liten stad som heter varberg som ligger 8 mil söder om göteborgosmos gillar att . Kosmos gillar att köra bilar, motorcykel och andra roliga maskiner. Kosmos gillar att jobba med maskiner för att han får använda sin intelligens och sina händer. Kosmos har ADHD så han är inte så bra på att sitta still. Kosmos vill flytta in till staden för att han vill träffa nya vänner och kanske en flickvän. Kosmos är snäll och omtänksam och gillar att prata med människor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer kunna bidra med ett gott skratt men med väldigt seriös RP för den delen också. Jag tar Gta Rp väldigt seriöst och lallar inte runt. jag kommer att vara online ofta. jag gillar verkligen grejen med rp för att jag inte är så duktig på att träffa nya människor irl men i rp så har det blivit helt annat. jag älskar rp och jag brinner för FiveM.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har hört mycket bra om denna servern och jag har kollat runt på många olika servrar men har aldrig hittat den rätta servern att stanna på. jag hoppas på att denna servern är nåt för mig och mina vänner. jag har läst era regler och dom låter bra och trovärdiga. ni har många spelare inne så det blir roligare än att bara åka runt i en tom stad.

Hur många timmar har du på FiveM? 74

Hur hittade du Multistaden? jag hittade multistaden genom en vän till mig som har berättat mycket positivt om denna servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har inte blivit bannad från någon server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar lite då då på Swedish nights rp men tycker inte så mycket om den då den har konstiga regler och toxic spelare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka