Nekad Koskoss | Beslut Överklagan FILIRI

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V8AN

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
96
Ditt discord namn: v8an

Ditt Hex-ID: steam:11000016dd1de96

Vad för typ av beslut gäller det? indragen ped,medlem,krim

Vem/vilka tog beslutet? filiri

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag sprang från polisen

Hur är beslutet felaktigt? Förstår att jag sprang från polisen och försökte komma därifrån, blir jagad från igenstans när jag står still sandy sen kör jag där ifrån. Rpade på skador, sa aj och gjorde ljud som att jag blev taserad. Sen sprang jag men blev tagen och gav mig. Att jag springer är för jag är i karaktär och är kriminell och vill då inte bli tagen av polisen. Har nyss betalat för unban men köpte även gorilla ped o krim dirket. och köpte en dator för 18 lök för jag ska kunna köra och det är skit trist att jag inte kan spela mer då jag alltid spelat på denna servern och gjort i 5 år. Själv så blev jag jätte pittad av polisen och försökte ta mig därifrån då jag gjorde allt för att inte bli tagen. Rpade på att jag blev tasrad och när jag trilla o allt. Ni får gärna förlänga min test medlem eller vad ni än vill men har lagt 21 tusen ba för att kunna köra och kommer att lägga mer i framtiden. Har inte begått några regelbrott sen jag kom tbx och hållt mig från skit, frågar ofta staffs om jag är osäker. Köpte ett vapen men va osäker om de va polisvapen så frågade dirket och de var de men den va buggad så droppa den dirket. Har varit trevlig mot alla staffs och bara varit glad att få komma tbx. Allt jag ber om är en chans. vill även tilllägga att när jag skulle få handklovar så lägger ena polisen de på sin kolega och då tar jag chansen o springa ifrån.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lbjZjlJyDH1hOSE1g?invite=cr-MSxTMkwsMTk3NTA1Njk2&v=147

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka