Nekad Koskenkorva Salmiakki | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Koskenkorva Salmiakki

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Drxppy_Cliffz#3158 (Smeknamn på discord är "Kolla Shunon")

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Glenn Von Morgansson, han föddes den 4 November 1989 i en liten by som heter Ugle som ligger i Småland. Han föddes i en väldigt bra familj, han hade en helt okej uppväxt, men han blev mobbad i skolan av ett gäng killar som alltid var på honom. Han hade det jobbigt i skolan på grund av detta, han mådde väldigt dåligt av närvaron i skolan, vilket också påverkade hans resultat i skolan. Han gick ut 9:an med raka E och F. I gymnasiet gick han fordon linjen, han växte upp till att bli en medioker mekaniker, han skruvade och mekade i 10 raka år till han beslutade sig att ta sig längre upp i livet. Han började med att köpa och sälja aktier, sedan öppnade han egen mekaniker firma med pengarna han tjänade på aktier. Han blev väldigt rik tills dagen då skatteverket kom med värsta restskatten på flera miljoner kronor, det ledde till att han blev tvungen att gå bankrutt för han hade inte råd att han kvar kedjan. Glenn är en väldigt genuin och fin person, men han kan också vara lite skygg av sig eftersom han blev mobbad i yngre dar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och hög RP-nivå, genom att skapa intressanta och minnesvärda scenarion som man kommer få ett leende när man upplever. Mitt högsta mål att han skapa scenarion som folk verkligen tänker tillbaka på med ett leende på läpparna!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att man enbart bara ska vinna alla scenarion, utan att man ibland också ska förlora ett scenario. Vilket ligger lite i sunt förnuft också eftersom att man kan inte alltid vinna i livet heller.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag förstår alla regler, det är väldigt lätta regler att förstå. Jag kommr ge exempel på de regler som jag tycker bär mest tyngd. Power Gaming, vilket är lite detsamma som sunt förnuft, det innebär att man inte ska ha omänskliga krafter, utan ifall du krockar 70km/h så ska du agera som om du har krockat också. Du ska inte bara köra iväg som inget har hänt! VDM, Vehicle Deathmatch, Vilket bär tyngden på att bilarna får medvetet inte användas som vapen, man får inte under några omständigheter medvetet använda ens fordon att döda någon utan anledning. RDM, Random Deathmatch, Det innebär att man inte får döda någon utan anledning och att man måste ha en vettig anledning till scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat FiveM i 3 år. Jag började med att spela på Unive, sedan har jag gått från och tillbaka till spelet, men jag har främst bara spelat på Unive för att jag tycker Unive är den enda svenska FiveM servern som är vettig!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inget mer att tillägga!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka