Nekad Korvgubben2 | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korvgubben2

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Användarnamn: Korvgubben2

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef på falk

Vad heter du IRL? Erik

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? Typ 100 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag tycker att det skulle vara roligt att få vara med och driva ett så bra och omtalat företag som falk, det hade varit väldigt kul att få vara med och bygga upp det ännu mer och få se alla glada kunder efteråt. Det blir även mycket roligare rp då jag kan få vara med och anställa folk osv

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har som liten haft cross så jag är van att vara i garaget och laga saker och är van att lösa problem. Själva chefsroll tror jag skulle passa mig bra då jag har varit chef på alla mina tidigare jobb på och många har varit nöjda med att ha mig som chef då jag alltid är rättvis osv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär har haft det jobbigt med pengar hela sitt liv då min karaktärs pappa lämnade i ung ålder, därför har min karaktär levt lite kriminellt men har släppt det livet bakom sig och har utbildat sig och har tagit tag i livet påriktigt, nu fattas bara ett bra och kul jobb!

Hur ofta kommer du vara inne? Är inne varje dag fråga att jag slutar skolan , är minst inne 7 timmar per dag, kan bli mer beroende på när jag slutar, går gymnasiet men också så har väldigt flexibla tider.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra, dock så skulle jag tycka att det var tråkigt att jag inte fick jobbet men det är en så bra server så skulle försöka hitta någonting annat isåfall

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka