Accepterad Korven0318 | Ban överklagan [Savox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korven0318

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010045334

Ditt Hex-ID: 11000013e925d96

Vad är din discord tagg? Balooo#1073

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi hade ett slagsmål på fightclub som Bosse bara såg halva av scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar skulle åka dit för vi skulle ha ett träningspass och ha boxnings matcher som man får ha. När vi var där var det jätte mycket personer och mina kompsiar gick direkt in och blev nedlslagna. Jag ringde direkt ambulansen och sa att dom skulle åka hit. Det tar 2 minuter och dom är här, alla personer är borta när dom är här. När jag pratar med Ambulansen så kommer det några icke kriminella och säger såhär, fan va svaga dom är som blir nedslagna. Då säger jag ej bete er dom har inte gjort något mot er, då slår dom ner mig från ingenstans när ambulanserna håller på fixa det medvetslösa liv. Då ger jag en av dom 1 slag och då kommer bosse in och skriver bete er. Jag lyder det som Bosse skriver och springer ut ut lokalen med dom springer efter mig och slår ner mig ändå. Då blir jag rasande pårikigt eftersom jag tyckte också det kanske var lite låg rp nivå men när support säger till så måste man lyssna. Jag springer ut och dom slår ner mig och då blir jag arg påriktigt och slår 1 slag innan jag blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den är felaktig och det tyckte även Olof som är support. Jag försökte höja rp nivån flertals gånger men dom fortasatte så jag blev arg på riktigt att man inte kan bete sig. Den var felaktigt pågrund av att jag gjorde fel 1 gång när jag slog första gången men då skrev Bosse skärp er i chatten och då lyssnade jag men dom fortsatte att slå och slå tills jag blir arg på riktigt och slår ett slag innan jag får bann. Så bosse hade inte sett innan när dom hade sparkat och slagit mig många gånger.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror dock 80% har blivit godkända och resten var i början när jag inte var så bra på rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I Denna sitution hade jag kunnat göra mycket annorlunda. Jag hade till exemempel när dom fortsatt mata slag efter slag skriva en /report. Eller så hade jag inte slagit 1 slag tillbaka utan bara låtit mig döda mig och sen kmr dom få konsvekvenserna för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, därför har jag tänkt på en sak. TTT som står för tänk tryck tala. Jag hade kunnat tänka igenom en extra gång innan jag slog han 1 slag. Men blev så arg när det var 3 mot 1 och dom bara stod och matade och matade och blev arg på riktigt. Vi kan dra slut satsen att jag vet jag gjorde fel och ber om en ny chans. Vill verkligen spela och ber om en ny chans☺️

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka