- Meddelanden
- 515
- Reaction score
- 23
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget
Vad heter du IRL? Ahmed
Vad heter du på discord? _torpeden_
Hur gammal är du? 16 om 12 dagar
Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jobbet har alltid varit inaktivt och inget vet något om jobbet. Det är få på server som NÅGONSIN testat Båt RP. Det kommer jag ändra på, bland annat genom att ha Båt Show för att visa folk att det finns RP i det. Ha öppet mycket oftare. Ha sammarbeten med andra yrken för att underlätta och jobba med Event Ansvariga. Lotta ut en båt ifall Staff godkänner det även. Det ska vara högt i tak med RP.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inte inom detta jobb men jag har haft ansvaret som Chef under en längre tid. B.la QPark, GSP och Polisledningen. Domstolen med.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne på servern varje dag. Minst 1 timme om dagen kommer gå till Båtbolaget.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Negativt.
Har du läst våra Regler? Japp
Vad heter du IRL? Ahmed
Vad heter du på discord? _torpeden_
Hur gammal är du? 16 om 12 dagar
Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jobbet har alltid varit inaktivt och inget vet något om jobbet. Det är få på server som NÅGONSIN testat Båt RP. Det kommer jag ändra på, bland annat genom att ha Båt Show för att visa folk att det finns RP i det. Ha öppet mycket oftare. Ha sammarbeten med andra yrken för att underlätta och jobba med Event Ansvariga. Lotta ut en båt ifall Staff godkänner det även. Det ska vara högt i tak med RP.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inte inom detta jobb men jag har haft ansvaret som Chef under en längre tid. B.la QPark, GSP och Polisledningen. Domstolen med.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne på servern varje dag. Minst 1 timme om dagen kommer gå till Båtbolaget.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Negativt.
Har du läst våra Regler? Japp