Nekad Konnyk1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K15

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199251509710/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000014cf6d1ce

Vad är din discord tagg? Konnyk1

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-24 205253.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill förklara min situation angående bannlysningen från Discord. För några dagar sedan gjorde jag en överklagan mot min ban, och min överklagan blev faktiskt godkänd. Jag trodde att problemet var löst och att jag skulle kunna återvända till servern. Tyvärr missade jag en viktig detalj i processen: när jag ansökte om överklagan, glömde jag att markera att jag faktiskt var bannad från Discord-servern. Det ledde till att min överklagan inte hanterades korrekt, och därför förblev jag bannad från servern. Jag förstår nu att detta var ett misstag från min sida, och jag vill verkligen be om ursäkt för förväxlingen. Jag hoppas att mitt ärende kan ses över igen och att jag på så sätt kan få tillgång till servern som jag var en del av tidigare. Jag vill försäkra er om att jag respekterar serverns regler och inte hade för avsikt att orsaka några problem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev nyligen en banöverklagan, men tyvärr glömde jag att markera att jag var avstängd från Discord. Jag inser nu att detta kan ha orsakat missförstånd, och jag vill därför förtydliga situationen. Min avstängning från Discord var oavsiktlig, och jag ber om ursäkt om mitt beteende uppfattades som olämpligt. Jag uppskattar verkligen möjligheten att vara en del av communityn, och jag hoppas att min förklaring kan bidra till att ni ser min avstängning i ett annat ljus. Jag vore tacksam om ni kunde ta hänsyn till detta när ni bedömer min överklagan, och jag är gärna villig att samarbeta för att lösa eventuella problem som kan ha uppstått. Tack för er förståelse och ert tålamod.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ett misstag och jag tar fullt ansvar för det. Jag inser nu att det var jag som gjorde ett fel när jag glömde att markera det, och jag förstår att det var en enkel sak som jag borde ha haft koll på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad ifrån discorden tidigare och ska försöka att aldrig bli det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte vara så glömsk som jag var när jag skrev banöverklaganen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att komma ihåg att klicka i att jag är bannad ifrån discorden ifall det händer igen vilket inte ska göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka