Nekad Konju1 | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Konju1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198254993485/

Vad är ditt namn i verkligheten? Esmir Musinovic

Vad är ditt discord namn? KONJU#5811

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Faruk Fazlinovic, är 38 år gammal och kommer från Bosnien. Han växte upp i en ganska kriminellt hushåll, där pappan var hög uppsatt maffia. Men Faruk hade själv inte några planer på att bli kriminell, han hade en stor passion för bilar och drömde om att bli formel 1 förare. Men det var en stor dröm och tills dess satsade han på skolan. Hans familj tyckte det var bra att han satsade på det akademiska. Men det som kom näst skulle ändra hans framtid för gott. Hans äldre bror jobbade med deras pappa inom maffian, och under ett jobb blev Faruks bror dödad av ett annat gäng. Faruk kunde inte blunda för detta, han var tvungen att agera. Han följde sin instinkt och gick också med i maffian. Han skulle komma att specialisera sig åt att modifiera deras bilar. Göra de snabbare och starkare, utrusta de med tunga vapen. Det var ett sätt för han att döda hans brors mördare och jobba med bilar som han älskade. 2 år senare skulle de ha utrotat hela rival gänget, men vad skulle Faruk göra nu? Han var efterlyst i hela Bosnien för hans medverkan i maffian. Han bestämde sig för att fly till Sverige.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom jag har gott om RP erfarenhet, jag är tålmodig och jag kan förlora ett scenario utan att bli arg. Med dessa egenskaper vet jag att jag kommer kunna bidra med bra och rolig RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på Unive eftersom jag känner att RP nivån har gått upp, och jag själv vill bidra med att den fortsätter stiga. Jag vill även få WL då det kommer med så många bra saker som tex att kunna jobba på WL jobb vilket är lite av en dröm.

Hur hittade du Unive? En vän rekommenderade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är alltid att ha kul och att utveckla min rp nivå. Jag bryr mig alltså inte om att jag är rikast eller har bäst bilar utan mer om att jag bara har roligt och skapar bra rp för mig och för andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej detta är den enda som jag spelar på.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top