Nekad Kong | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kong

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Reaction score
47
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Kong#7287

Ange ditt födelsedatum 14 April 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kan spela ofta men mitt spel tid ser ut så här typ.
Vardagar 13:00 till 04:00
Helger 13:00 till 05:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? I ett år typ

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har 10 st kunde inte ta screen shot på de

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är en som underlättar staffsens arbete med att banna folk som gör problem men dem ska inte leta efter problemen och helt enkelt rpar vanligt men bannar när dem ser problem.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag ska bli sv eftersom jag har varit SV och Staff för typ 1 dag sen o vet alla commands o vet när det är lämpligt att banna/ revva

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som inte letar efter problem utan att dem rpar som vanligt o håller sig till reglerna men när dem ser problem så tar dem åter gärder

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Ja typ att man revvar för miss eller svbannar för nån konstig anledning, eller svbannar i scenario.

Detta kanske inte är mycket i text men det är inte det som gäller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka