Accepterad konamia | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

konamia

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/einarbordewhitelistas/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin B

Vad är ditt discord namn? einar#2387

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Jag heter Einár Grönberg. Växte upp i Enskede söder om Stockholm med min mor som varit en stor skådespelerska. Började rappa vid tidig ålder som sedan blev ett sätt att uttrycka det som jag och mina vänner upplevde. Droger, pengar och vapen blev snabbt en neråtspiral och hamnade på hvbhem. Hade en bra karriär och drog in cash men en våldsam incident skedde så taggade från stockholm och hamnade nu i multistaden där jag ska bli största rapparen staden skådat!

Varför ska just du bli whitelistad? Har spelat ej whitelistad några dagar nu och känner att det begränsar vad jag kan bidra med när det kommer till olika givande scenarion! Spelat D&D liknande spel tidigare så rollspel är inget nytt. Tror även att jag kommer vara en rolig karaktär framöver på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har vänner på servern och ger mer möjlighet att ha kul med alla härliga människor på servern!

Hur hittade du Multistaden? Via vänner!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli största rapparen och event karaktären i staden! Självklart vill jag se till att jag och alla jag möter på har en så bra rollspelstid som möjligt!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, spenderar all min tid i multistaden!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka