Nekad Kokt Busterix | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kokt Busterix

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Buster Hjort

Vad heter du på discord? Koktbusterix

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? fick medlem idag. Innan körde jag som medlem i 1 månad för 4 månader sen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jga kommer att tillföra en stor och god arbetskraft med aktiva arbetare som har konstant kommunikation till jobbet. Jag kommer att vara hård med vilka jag anställer och jag kommer att vara innovativ med hur vi ska jobba och jag kommer att skapa ett bra rykte för alla som funderar på att sluta med kriminaliteten. Jag har hittat det perfekta sättet att få folk till jobbet. Det är att bygga ett gått rykte bland arbetarna. Man ger ut upphöjningar till folk som jobbar bra. Man ger resten av arbetarna något att jobba för vilket är riktigt viktigt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har på 6 olika servrar jobbat som biträdande eller chef på mekonomen vianor och bennys. Jag har jobbat hårt och verkligen utvecklat mitt kundbemötande. Jag har fått ett gått rykte på andra servrar. ortenwave Var jag chef på Mekonomen i en månad. Sedan var jag en biträdande på en stor biträdande chef på en amerikansk server. Där har jag haft stor lycka och har ofta höjt kassan med dubbelt så mycket.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne 4-5 timmar per dag. Allstå när jag streamar. Alla dagar och alla veckor

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart. Om jag inte får jobbet skulle jag försöka att bygga förtroende på ett annat jobb eller försöka bli ny arbetare på meko.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Såklart inte!

Har du läst våra Regler? Såklart att jag har!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka