Accepterad Kokosnoet | Whitelist ansökning [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kokosnoet

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Kokosnoet

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198152279845

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Goetzinger

Vad är ditt discord namn? Koko

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Backstory:
Han växte upp i ditt normala stadssamhälle i stan. Efter att hans pappa dog av en hjärtinfarkt så flyttade han till en mindre ort där han började arbeta som natt-chaufför. Under sitt arbete så fick han många återkommande passagerare många ut av som arbetade inom försäljning ut av illegala substanser.
Efter att ha jobbat som Chaufför tog han kontakt med några av hans gamla passagerare i sökandet ut av tillgängliga Job.

Personlighet:
Han tar sina jobb allvarligt och gör det så smidigt som möjligt.
Han strävar efter att hålla en bra ekonomi och anpassar sig till situationerna inom samhället.
Han tar instruktioner och samtal allvarligt och pratar nästan bara när det behövs.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med roliga och bra RP sessioner och jag strävar för att ha ett bra och trevligt samhälle i servern och förhindra situationer som kan lätt bli "toxic".

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att ha mer utrymme och frihet i mina RP sessioner.

Hur många timmar har du på FiveM? typ 1-2 ganska ny till spelet

Hur hittade du Multistaden? rekommendation ut av mina vänner.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

utveckla på frågan: Varför vill du just bli Whitelistad på denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka