Nekad Knugen1337 | Ban Överklagan [Theobbb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugen1337

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199707683683/home

Ditt Hex-ID: steam:110000168277b63

Vad är din discord tagg? Knugen7k

Vem var det som bannade dig? TheoBbb

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Krim utan Krim, jag hade ett bassbollträ på mig, jag fick en avstängning tidigare under dagen innan jag läst på reglerna som jag skrivit om, och efter den avstängningen läste jag på alla regler och jag kan dem, men nu har det så här att polisen stannade mig riktade på mig jag rpade rädd som man ska göra men sen skulle han söka igenom mig och då märkte han att jag hade baseboll trä på mig (Det basebollträt fick jag av någon random tidigare under dagen) detta var före min första ban när jag inte läst på reglerna, nu när jag var inne så hade jag glömt att ta bort alla kriminellt jag hade på mig, och hade jag kommit ihåg att jag hade kriminella saker på mig hade jag tagit bort det jag lovar, jag ber verkligen om ursäkt för detta jag ska komma ihåg detta nästa gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev stannad av en polis han riktade och sa upp med händerna jag rpade rädd så jag gjorde som han bad mig att göra jag tog upp händerna som han bad mig sedan sökte han igenom mig och märkte att jag hade kriminella saker på mig dessa kriminella saker hade jag fått innan jag fick min första ban alltså innan jag kunde reglerna och nu när jag gick in hade jag glömt bort vad jag hade på mig, jag lovar att detta aldrig kommer ske igen då jag vet reglerna kommer jag inte ta emot kriminella saker när jag inte är Krim då denna incident kommer aldrig ske igen jag lovar hoppas ni förstår mig, är inte så bra på att förklara då jag är ny till fivem och detta var min andra ban men jag hoppas ni förstår.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en ban som jag förtjänade, jag hade kriminella saker på mig och då ska jag ha ban men jag visste ej att jag fortfarande hade dem där grejerna, jag kan reglerna så kommer aldrig mer ta emot kriminella saker när jag själv inte är Krim, men dessa grejer hade jag kvar sen min första ban så jag hade glömt bort att jag hade dem, hoppas ni kan ge mig en ny chans så jag kan visa att jag tagit lärdom utav denna avstängning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad 1 gång tidigare, innan jag kunde reglerna som sagt. Dessa kriminella saker hade jag fått före den bannen alltså innan jag läst reglerna som jag skrev så Aa hade jag läst reglerna före det hade jag inte tagit emot kriminella saker detta kommer ej ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kommit ihåg att ta bort allt jag hade på mig, jag kommer ej göra om detta då jag vet att man inte får vara Krim utan Krim och kommer därför inte ta emot kriminella saker men detta hade jag får före jag läst reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort, jag kan reglerna men jag hade glömt bort att kolla vad jag hade på mig sen min första ban detta kommer ej ske igen det lovar jag eftersom jag kan reglerna nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår, jag vill verkligen be om ursäkt för detta och jag lovar att aldrig göra om det jag kan reglerna nu så det kommer inte hända igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka