Nekad KnivaBernard | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KnivaBernard

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jim

Vad är ditt discord namn? Bernard

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 1991

Berätta om din karaktär. Jim Gotti heter min karaktär.

Min karaktär är en man i 30 års åldern som suttit i fängelse flertalet gånger. Han har bestämt sig för att gå den kriminella vägen och är en mycket inbiten person i det kriminella. Hans högsta prioriteringar är lojalitet. Så han har väldigt svårt för att lita 100% på folk. Han är även lite paranoid då han varit med om skottlossningar och mordförsök vid tidigare tillfällen. Han rör sig ute mycket på nätterna och gör i princip allt för pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med det bästa jag kan.
Jag är en aktiv spelare som har spelat RP sedan San Andreas tiden. Är väldigt inbiten i Roleplay. Ser verkligen fram emot att lära känna folk på denna servern. Vad jag kommer att bidra med får vi se, men minst en härlig RP spelare som både ser till att folk runtomkring mig RPar och kontaktar admins vid metagaming eller andra trollare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag vet inte riktigt vad ni menar här, ett Scenario där motparten går ut med vinst.
Tex om jag skulle bli rånad eller hotad, och jag blir tvungen att lämna ifrån mig saker som jag kanske inte vill egentligen, men är tvungen för det är RP och det skulle man gjort IRL liksom.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igenom reglerna. Tycker dem är mycket vettiga, tex att man absolut inte får avrätta någon efter ett personrån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har som sagt spelat Roleplay på SAMP San Andreas back in the days. Mycket har förändrats och jag ser så mycket fram emot att lära mig alla nya saker. Men själva RPandet i sig är ju samma.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ser fram emot att lära känna folk och hoppas att vi ses snart ;)

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka