Nekad knightarmor | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knightarmor

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Roni

Vad är ditt discord namn? knightarmor15

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Ericson 23år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respecktfull, Trevlig, Snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag var uppväxt i turkiets gator, i en fattig familj i mitt samhälle fanns det bara ett säte att få pengar de var att gör busiga saker när jag flyta till unive var mina planer att göra busiga saker här igenom att t.e.x plocka kokablad och bli rik och leva livet med kompisar och dyra bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra RP och en roligare stund för folket som spelar unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag har en bra bil och någon tar ut ett vapen och riktar den mott mig ska jag göra som de säger och om de säger att jag ska kliva ut ur bilen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag råka köra över någon och lärde mig att jag ska aldrig göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ooc vdm rdm stuntförnuft racism och fear rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill bli medlem så att jag kan köpa krim

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP?, Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka