Accepterad knaskenneth | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knaskenneth

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? Smurken

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2005

Berätta om din karaktär. Som ung var Kenneth lugn och skötsam i skola, det var inga problem med kompisarna då han var rolig och inte blyg. Tyvärr var han inte den bästa då han sällan pluggade på läxorna och även var dyslektiker. Han velade alltid bli polis men hade inte riktigt betygen för det.

Efter att ha avslutat gymnasiet började han arbeta som väktare på olika köpcentrum och och offentliga platser i Stockholm. Han valde att börja jobba på Securitas eftersom han alltid har varit intresserad av säkerhet och att hjälpa människor känna sig trygga.

I nuläget är Kenneth Sjöberg 35 år gammal och kommer från Stockholm och har nu arbetat för Securitas i Stockholm i flera år. På Securitas har han fått mycket ansvar och han är känd för att vara noggrann och rättvis. Han patrullerar ofta områden som är kända för att vara lite stökiga, men tack vare sin erfarenhet och sitt lugn hanterar han dessa situationer jättebra.

Kenneth är väldigt dedikerad till sitt arbete och tycker om att skapa trygghet och frid för invånarna i Stockholm. Han trivs bra med sina kollegor och sitt arbete å har även väldigt gott rykte inom företaget. När han inte arbetar, gillar han att träna och hålla sig i form, vilket är viktigt för hans yrke. Kenneth är även en väldigt social person som tycker om att umgås med vänner och familj när han får möjlighet.

Nu känner Kenneth att det är dags för en förändring och han överväger att flytta till staden Unive. Han hoppas kunna fortsätta sin karriär inom Securitas där och bidra till säkerheten i den nya staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som väktare kan jag skapa roliga och seriösa scenarier. Jag kommer vara en social karaktär som kommer bringa glädje till många på servern genom roliga sociala scenarier. Sen tror jag även det kommer bidra till server då jag föredrar att spela en karaktär som går karriärs vägen istället får många andra som nästan bara vill spela tjuv och polis.

Sist men inte minst kommer jag kunna vidareutveckla både min samt andras karaktärer genom att skapa roliga och intressant scenarier.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att rpn ska få en rolig utkomst inte för att du ska vinna varje gunfight eller varje gång smita från polisen utan du kanske lyckas bli tagen av polisen men det blir roligare för alla i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft, RDM, VDM, OOC

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, spelat på unive som Peter stormare och då arbetade jag som chef på securitas och autoexperten.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som sagt haft medlemskap här förut men vet inte om ni bytt forum eller någonting för jag var helt plötsligt inte längre med i servern men jag har en heldel erfarenhet. sen som sagt vart chef på securitas och autoexperten och sedan vart jag kriminell ett tag genom min ansökan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka