Inaktuell Knasigt | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knasigt

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Auto Experten

Vad heter du IRL? Aldin

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 825

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker jobbet ser väldigt roligt ut och ser att det är väldigt många som kommer dit. Det verkar vara en väldigt bra plats att bygga upp företaget och bli större än konkurrenterna. Jag känner att jag har väldigt gott öga för att styra och men gör det inte på ett för bossigt och drygt sätt utan mer som en vän till dig som vill pusha dig till att kunna uppnå bättre. Jag är inte sån som bara kollar på utan gillar att jobba. Därmed kommer jag vara aktiv väldigt mycket och anlita folk om det behövs men även jobba själv. Har märkt att många sover vid tiderna jag har behövt hjälp så vill ändra på det och göra så att det ska kunna göras dygnet runt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på en server tidigare med att fixa bilar och därefter fick en "manager" plats då jag styrde stället och höll koll på de andra arbetarna.

Berskiv din karaktär? Dragan Mukvic även kallad Draken är en 47årig man från Bosnien. Han är väldigt stark och stolt. Han bär sig fint och gillar sina bilar. Han är väldigt intresserad i tysk design och tyska hästar när det kommer till bilar och kommer ofta börja prata om hur mycket han älskar sin Audi och BMW. Han gillar ljudet av en arg motor. Draken är väldigt vänlig och hjälper gärna till. Han går ur sin väg för att se till att du är glad.

Han är en riktig arbetsvillig man som gillar att träffa folk och hjälpa dom. Han lyckades rädda en hel skolklass under kriget med en varmkorv och ett A4 papper. Han älskar att berätta om hur hans liv var innan och folk fastnar i hans historier. Dragan Mukvic är en man driven av arbetsvilja.

Hur ofta kommer du vara inne? 5-7 dagar i veckan.
3-8 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det är självklart. Jag åker runt och underhåller folk ändå. Trivs även lika bra även om jag inte får platsen. Jag är här för att ha kul och underhålla mig och andra spelare.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, Multistaden är den enda.

Har du läst våra Regler? Ja, har även blivit förhörd på dom under whitelist ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka