Nekad KleckeN | Medlem ansökning (swet_mnky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KleckeN

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
167
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198320916753/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? KleckeN #7900

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jimmie Oskarsson och är 21 år och är uppväxt med sin Mamma och pappa, Hans Mamma Jobbade på Marja-lisas när jimmie var liten och Hans pappa Jobbade på Mekonomen, I tidig ålder tog hans pappa med Jimmie till jobbet och lärde Jimmie allt han viste, Bara efter några timmar av jobb började Jimmie Älska bilar, Efter det så sa han till sin pappa att han ville . jobba med bilar när han blir stor, Varjde dag satt han och tittade på klipp på hur man lagar bilar och tillslut så fick han en trasig gammal bil av sin pappa som han kunde fixa med. När han blev 15 så började han ta droger och sälja dem. En dag när han skulle Sälja droger till en kund så blev han gripen och fick följa med polisen till stationen, Efter rättegången så fick han 3 års fängelse för Grovt Narkotikabrott och Drograttflylleri. Under tiden han satt i fängelset så tänkte han på vad han har gjort och bestämde sig för att när han släpps så ska börja ett nytt liv och flytta till Unive city ihop om att få börja jobba på mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har valt att ansöka om medlem för att jag tycket att det är en bra server och så att jag kan göra mycket mer på servern t.ex söka jobb. och jag tycker att det är sjukt bra server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Deras Kvalitet på rp:n och staffen är på en annan nivå än alla andra. Jag blir intreserad att spela på unive eftersom det är sveriges största och bästa server och den roligaste.

Hur hittade du Unive? Jag har sett många streamers spela på unive och efter typ 2 månader testade jag den och blev totalt fast av kvaliten på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? komma långt med min karaktär och skaffa många kompisar och bli igenkänd på ett bra sätt och kunna uppnå en hög rp nivå som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att i framtiden bli en Känd streamer på unive och att ha en social rp med många kompisar som kan stanna å prata med och va pratglad me.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka