Nekad KleckeN | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KleckeN

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
167
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Kalle

Vad heter du på discord? KleckeN #7900

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 350

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill utveckla rp inom yrket och göra så att man måste göra /me för att hämta olika verktyg och delar till bil för att laga den osv. Jag vill också göra så att om man t.ex åker på ett larm att man åker dit och beroende på hur dåligt skick den här så tar du med den till verkstaden och lagar den där, t.ex om en dörr eller fler saker har lossnat. Jag vill också göra det till en bättre plats där vi alltid ska försöka ha nån inne i verkstaden och alltid nån som tar larm. Jag kommer också försöka att ha så många anställda som möjligt och ha intevjuer ofta för att jag vet att många frågar om intervjuer ofta. Jag kommer även vara lite striktare om hur man ska bete sig när man är i tjänst. Ser ganska ofta att folk åker för fort när dem är i tjänst samt att dem bara lallar. Kommer även att försöka sätta ett schema för hur ofta folk ska jobba men det är bara kanske. Jag vill också starta om Mekonomen och göra det till en trevligare och bättre plats som jag sa innan. Jag kommer också försöka få in lite nya bilar och kanske lite nya platser och grafiker i verkstaden. Som t.ex nya omklädnings rum och kanske nya bilar med nya färger och andra grafiker. Jag vill också bli chef för att ända sen jag var icke medlem har jag antingen velat bli chef på ett företag med motorer eller anställd hos Mekonomen. Vill ocks bli chef fär att jag aldrig har varit det förut och det skulle bli enormt kul att få testa!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har inga erfarenheter som Mekonomen eller chef men har ju varit Vice president i Ms-13 så jag kan styra folk osv. har varit SGT i satans Soldiers så kan hantera kassan. Har varit QPARK men det är ingen jätte erfarenhet, har varit Polis samt sjukvårdare så kan hantera stressiga situationer. Är även just nu Saras Bil och Mc provanställd så kan ändå lite inom bil yrket. Har även varit helper för inte länge sedan alls och kan alltså hantera stressiga situationer och är mogen. Jag vet hur man bemöter folk bra osv eftersom jag har varit helper

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Johan Andersson och är 31 år gammal och är född och uppväxt i Unive city. När han var liten så bodde han med sin Pappa, mamma och sin sjuka farmor. Hans Pappa var chef på Mekonomen och hans Mamma var bilförsäljare hos Saras bil och mc. Hans farmor var dock jobblös och väldigt sjuk och levde på A-kassan- Nästan hela Johans Liv har farmor legat inne på sjukhus. Eftersom hans Pappa var Chef på Mekonomen så lärde han Johan väldigt mycket om Mekaniker kunskaper och chef kunskaper. Redan efter första gången som hans Pappa tog med honom på en arbetsdag så blev han bessat av att laga bilar. Redan i 6 års ålder var han otroligt dukitg inom yrket och kunde nästan alla Bil delar. När han blev 14 så lagade han sin första bil helt själv och fick praoa hos mekonomen och tyckte då att han hade en klar dröm om att bli anställd på Mekonomen. men när han blev 25 så hamnade han i en djup deppresion och låg inne på psyket länge. Under tiden som han var depprimerad så var han bara tyst hela dagarna och kände inget hopp om livet. Han är nu 31 år och fortfarande deprimerad tills att han får höra att det inte är en chef på Mekonomen och ser att dem söker en ny. Han får då lite hopp om livet och Skriver sig sedan ut sig från Psyket och börjar med att refresha minnet med lite kunskaper om yrket.

Han har tagit en lång paus från jobb och annat och har nu betsämmt sig för att bli Meko chef och kommer satsa allt för att bli det

Hur ofta kommer du vara inne? Har inga tider men minst 2-4 timmar på mån-torsdag och Fredag kanske 5 timmar och helger minst 8 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? SjälvKlart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka