Accepterad KleckeN | Ansökan till Servervakt | [Borenstam.CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KleckeN

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
167
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad heter du på discord? KleckeN #0966 | Nytt konto då jag inte kommer in på mitt main, Mitt main är KleckeN #4280 om ni vill kolla

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag - Fredag - Kommer hem vid 17:00 ish och Sätter mig och spelar till typ 18:30 och äter sedan middag. Efter det sätter jag mig vid datorn och fortsätter spela. Sen så brukar jag vara ute vänner ibland så vissa dagar kanske det inte blir nått alls men oftast blir det mycket tid vid datorn.

Lördag - Söndag - Börjar spela kanske 13:00 och sitter kanske till 16:00, tar en 1-2 timmar paus och sen efter det så brukar jag spela eller hänga med vänner.

Men blir som sagt mycket tid vid datorn och ingame

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år. Som skrev innan så har jag nytt konto för tillfället tills jag kan komma in på mitt main.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1023574280560193546/1026084147418120222/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift som servervakt är att tillsamans med andra servervakter + Staffs så ska vi hålla koll så att rp:n har hög nivå. Servervakter. Servervakter kan ju inte noclipa och banna folk längre tid så Rp:ar vi som vanligt men skulle vi se ett regelbrott så kan vi antingen kicka eller banna personen 1 timme och ifall vi bannar hen så ber vi staffs kolla på clip utav bannen och sedan får dem förlänga den ifall det behövs.

Kortfattat så är Servervakternas uppgift att rp:a som vanligt och samtidigt underlätta för Staffsen genom att banna dem vi ser gör Regelbrott , eller kicka/ge en varning.

Varför vill du bli servervakt på servern? Då jag inte är staff just nu men vill bli och ansökt så vill jag utveckla servern så mycket som möjligt och ser därför att servervakt är bra tills jag förhopningsvis blir staff :). Vill även underlätta för dem hårt jobbande staffsen så dem inte behöver göra allt jobb utan jag kan vara med och hjälpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. . Korruption inom servervakt är t.ex att om jag skulle se att min kompis gör ett regelbrott men jag väljer att inte göra nått åt det för att jag känner personen. Abuse inom servervakt händer väldigt ofta och det kan vara t.ex ifall jag är med i ett gäng och vi gör en stormning och jag använder /toggleid för att se vart alla vänner och fiender är. Kan även vara att jag t.ex dör men gör /Revive bara för att vinna scenariot.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top