Nekad KK ILIAS | Ban överklagan [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KK ILIAS

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/Alm0z/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:458833996

Vad är din discord tagg? Alan1#7996

Vem var det som bannade dig? ~320master

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fattig spelare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning, kanske för att min mic strulade och att jag gick in och ut flera gånger. Eller för att jag skrev att det var en fattig server då jag inte kom in efter 15 min ( ironi ). Menade ju inget då jag spelar det frivilligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag gick runt och skulle snacka med en kille om att löpa en bil då min mic slutade fungera, jag stängde av datorn och skulle in på servern igen för att hitta samma kille. Kunde då inte komma in.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Svårt att säga då jag är osäker på vad som fick mig o bli bannad. Fattar inte själv liksom. Men om jag blev bannad för att jag skrev "fattig server" på skämt då jag var ironisk när jag inte kom in ber jag om ursäkt. Man kan inte se ironi genom en skärm så jag skyller inte på någon, men jag var ej seriös. Samma sekund jag tänkte skriva att jag drev blev jag kickad or discord, därefter kom jag inte in på fivem servern heller.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit något förmodligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kommer va mer seriös då det är svårt och använda svår ironi.

Har du läst våra regler? Ja

Det går inte o lägga in bilden, det står att den är för stor.

Men såhär står det.

- Read the error details and take action.
- If the issue persists, contact Philip320.

Error details​

Connection rejected by
1443144_2.png
Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: fattig spelare ~320master Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka