Accepterad Kjulp | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kjulp

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199062973496/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Okejdå lol

Vad är din discord tagg? Good#5537

Vem var det som bannade dig? Benim

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vdmade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är vid sjukhuset med min kompis och pratar med varandra pratar om vad han har gjort och vad jag har gjort. Sen så ska vi åka till torget och hämta min andra kompis så ska vi åka till sjukhuset igen då är det en kille som behöver skjuts därifrån vi säger självklart visst eftersom vi vill vara snälla mot folk sen så åker vi iväg till torget igen då är det en kille som springer mitt på vägen och jag försöker bromsa men jag han inte och bromsa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte körit på honom. och inte försökt bromsa. kanske svänga åt sidan och samtidigt bromsa medans man svänger så jag inte kör på honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. alltid köra åt sidan när det händer sånna lägen eftersom man vet aldrig om man kan köra på någon.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka