Accepterad kjeller | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kjeller

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: kjeller

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/officialKjeller/

Vad är ditt discord namn? Kjellera#1853

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Jag tänker spela Anders Karlsson som är en bonngrabb. Han kan allt om bilar och jakt. Han är väldigt smart för delen också. Han kan allt för att bli rik. Han har haft ett bra förflutet och har inget brottsregister. Men han har gjort saker som inte en vanlig människa skulle gjort. Men i och med att han är såpass smart har han inte åkt in för något. Hans upväxt var bra men hans bror va mindre bra. Hans bror Sven Karlsson har gjort allt som man inte ska göra. Råna största banken och skjutit ett 10 tal poliser. Anders har blivit hotad av Sven så Anders har också varit med i några rån. Men Anders har aldrig skjutit någon då han inte vågar. Anders gillar allt som har med bilar att göra. Men han är stor affärs man också. Pengar är de näst bästa han vet. Efter sin välvårdade Audi RS6. Anders vill spela lite dubbel spel. Ha ett vanligt jobb men sedan när mörkret faller in och staden ligger tystare. Då smäller de å Anders med sina kompisar rånar någon bank. Med VÄLLDIGT smarta planer. För att inte åka dit. På dag tid jobbar han ett normalt jobb som vem som helst men sedan gör lite kriminella saker. Det är nog de jag har om anders att säga

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat roleplay i typ 200 timmar eller nått sånt. Jag kan de mesta om de flesta jobben då jag nästan jobbat som allt. (har aldrig jobbat som bennys för att de bennys gör gjorde mekanikern på den servern). jag har varit chef på de flesta saker med. Har både rpat polis och kriminell så jag vet hur man skapar senarion på båda hållen. De viktiga är inte att vinna varje senario utan att ha roligt också.

Hur många timmar har du på FiveM? runt 200 kanske

Hur hittade du Multistaden? Har en kompis som spelar här

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, blev bannad på en liten server en gång för att helikoptern jag körde sluta fungera så jag RDM folk enligt admin fast de inte va meningen.

Tillbaka