Accepterad kiwi | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kiwi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/thecrazyone21/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Kermit#9892

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en helt vanlig medborgare som fall av tidigt i åldern och vänta sig till kriminalitet och drogförsäljning när hans föräldrar dog i en mordbrand. På grund av denna traumatiska händelse har karaktären svårt att känna empati och skapa relationer med andra personer. Han visar tecken på psykopati men inga direkta tecken på typer av aggressivt beteende. Min karaktär heter Kiwi den Lille och är 20 år. Han hänger hela tiden med sina två andra polare som han anser som bröder och är villig att dö för dem. Han verkar som en väldigt svag och tyst person när man först träffar honom men vid senare tillfällen skapar man en ny syn på honom.

Varför ska just du bli whitelistad? Det min karaktär kommer bidra till servern är en rolig liten snubbe som man kan skratta åt/med när man väl träffar honom runt om i staden. Han har stora ambitioner för att bli mer än någon som enbart plockar blommor för att sedan göra om till heroin utan han vill göra något större. Som person har jag mycket erfarenhet i fivem både som spelare och som mod och vet mycket om hur servern fungerar. Fick en bann tidigare som varade 24 timmar på grund av att jag snodde en bil utanför mcdonalds vilket var mitt fel men märkte inte att det fanns en donken där.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker servern är väldigt rolig och det finns många spelare som faktiskt kan bete sig. Ni erbjuder en stor variation av olika bilar och medel för att införskaffa sig pengar samt så är viben i staden väldigt intressant och rolig.

Hur hittade du Unive? Letade efter en bra server som inte kraschade hela tiden och hittade denna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt och bidra till en rolig och intressant upplevelse

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon annan server.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top