Nekad KitoZ#9999 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KitoZ#9999

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? liam01222010

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Mohamed El Hermano De Noche är en äventyrlig själ med en stark passion för bilar. Han är modig, självsäker. Han är lojal mot sina vänner och medlemmar i sitt motorcykelgäng och är redo att försvara dem till varje pris.

Mohamed är alltid klädd i orten stil och keps när han är ute på vägarna. Han har en favorit bil och de är en audi rs6.

c har flera mål och drömmar för sin karaktär på servern. För det första vill han bygga upp sitt eget gäng och göra roliga scenarion.

Mohamed drömmer om att utforska alla hörn av servern med att slita o jobba. Han är nyfiken på att upptäcka nya platser, träffa nya människor och delta i spännande äventyr längs vägen. Han redo att anpassa sig till de utmaningar och möjligheter som servern har att erbjuda.

För det andra drömmer Mohamed om att öppna sitt eget där han kan erbjuda reparationer, anpassningar och uppgraderingar för andra spelares fordon.

Med sin passion, sitt mod och sitt engagemang är Mohamed redo att ta servern med storm och skapa sina egna legendariska scenarion och äventyr och ha de roligt på vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriöst rp jag kommer få folk att känna sig välkomna till staden och välkomna dom med öppna ärmar jag är kommer spela bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska RPA inte bara åt sig själv utan för andra också för att annars kan det bli ganska dålig RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, t.ex Powergaming innebär t.ex om du krockar in i ett träd i 200 km i timmen och låtsas som att ingenting har hänt efter åt. Fear RP innebär att man inte rpar rädd i scenarion då man skulle vara rädd irl. Copbait är att man försökerr få polisens uppmärksamthet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Har RPAT i ungefär 3-4 år så jag har väldigt myckett med efarenheeter som jag kommer dela med mig av.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, Tack ändå ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka