Nekad kinn1111g | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kinn1111g

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Bot-josh min discord konto är inte 2 veckor eftersom att jag glömde mitt lösenord och behövde starta om på nytt.

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jacob Olofsson och han är en 30 årig man och är uppifrån.Skulle beskriva honom som en person som är ganska enkel att ha och göra med , väldig brydd och omtänksam mot andra personer och försöker hitta det goda i dem.+Dömer inte de för deras olikheter.Har haft 3 jobb men har inte hittat det jag vill jobba med.Men oavsett så vill han alltid kunna göra ett gott arbete och har inga problem att hjälpa andra människor oavsett vad som gäller.Stort intresse av musik och bilar.Jacob har haft en svår uppväxt för att hans föräldrar haft ett beroende av knark. Både hans syskon blev placerade i ett fosterhem.Och har ingen kontakt med dem.Hans pappa och mamma gick bort de senaste åren.Livet just nu är bra de har varit upp och ner.Han har haft det svårt att hålla sig till jobbet.För han har fått eget missbruk.Men efter en liten period insåg han att han inte kunnde bo där och söker ny stad

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bidra med en social och rolig rp. Jag kommer bidra med en bra rp då jag kommer att spela med motpartens sida så jag kommer ej bara gå för att vinna scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska tåla att förlora ett scenario och låta den andra vinna scenariot om man känner att den tar över scenariots makt mer än dig

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm är att man dödar personen helt utan anldening. Och Failrp betyder att man alltid ska rpa som din karaktär man ska typ tänka som man hade gjort i verkligheten,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag är bra på att rpa och har mycket bra koll på de

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej!inte vad jag vet

Nekad, endast 1 ansökan på 24h! Du får söka igen Imorgon kl 15:00

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka