Nekad Kingsofghana | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingsofghana

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? kingsofghana

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias svensson och är en 23 årig man som föddes i Sverige och har en Spansk bakgrund. Han flyttade till Spanien när han var 3 och bodde där tills han var 7. Då flyttade hans familj tillbaka till Sverige. Han växte upp i den dåliga delen av stan där han umgicks med kriminella och han har alltid varit en stadsbo. Han är lite lost och har väldiga humörsvängar då han kan vara hur glad som helst och sen vara hur arg som helst. Han har ett sort intresse av bilar då det är en stor status symbol i de kretsarna han är i. Hans pappa föddes i Spanien men flyttade till Sverige när han var 15 år. Där han bodde i förorten. Han hade det svårt när han kom till Sverige och gjorde mycket dåliga saker som små kriminalitet och det har även smittat av sig till hans son (min karaktär). Hans mamma har levt i Sverige hela sitt liv och har holt sig borta från alla dumheter. Men allt ändras drastiskt när han pappa dör då han är 11år. Då blir hans mamma deprimerad och de börjar leva på a-kassa. Redan då börjar Isak små snatta och göra olagliga saker. Han har försökt att hålla sig laglig då han vet att hans mamma är emot allt kriminellt. Men Isak vill inte se sin mamma lida så han börjar råna butiker och sno telefoner i skolan för att kunna köpa henne saker. Efter det så går allt bara utför. Han börjar ta droger och han har som mål att köpa bil och hus till sin mamma så hon ska mår bra och leva utan att bry sig om pengar. Men då behöver han göra ännu mer kriminella grejer som han börjar med nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en massor av bra rp till servern då jag har ungefär två tusen timmar utav erfarenhet från att köra rollspel en del har varit på unive och nu vill jag gärna komma tillbaka. Jag har främst rpat som polis och blivit väldigt bra på det området och därför kan jag särskillt bidra med bra rp i detta området

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på helheten inte bara spela för att du ska vinna utan man ska spela för att alla ska ha kul och genom detta bidra till en bra rp för båda parter

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja några tydliga exempel är Rdm random deathmatch vilket går ut på att man dödar någon utan anledning eller bakomliggande scenarion. ett annat bra exempel är VDM som är väldigt likt RDm men att man utför ungefär samma handlingar som i RDM men med ett fordon alltså att man använder sitt fordon som ett vapen,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Väldigt mycket uppemot 2000 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej bara att jag ser framemot att börja på unive igen

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 7 dagar efter godkänd banöverklagan innan du kan ansöka om nytt medlemskap.

Du får ansöka igen 2024-07-13. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka