Accepterad KingRizza | Whitelist ansökning [Filip | Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KingRizza

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198050614452/

Vad är ditt namn i verkligheten? Civan Özdemir

Vad är ditt discord namn? Kingrizza#8186

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 1985

Berätta om din karaktär. Han är en gammal mekaniker som som har tagit efter sin far som tagit efter sin far (min Farfar) som är uppfinnare till rullen som finns i bilen som gör att man kan höja volymen men en snurrning istellet för 2 knappar, han blev stor på detta men efter som han aldrig tog patent på de så förlorade han en förmögen het och blev bitter gubbe, min far fick mycket stryk av sin pappa men svor att han aldrig skulle lägga händerna på sina barn, istället levde han ett dubble live som mekaniker på dagen där jag fick vara och slita hela dagarna men på nätterna så klädde han ut sig till en banan och jagade barnmisshandlare. själv vet jag inte om de är sant men jag har hör historier och sen han försvann har jag alltid fått en banan varje födelsedag från nån främling.....undra om min far lever än.
Bästa jag vet är att fixa med bilar, trimma dom och bygga till saker som kanske aldrig kommer funka men jag provade ju i allafall..jaja nu har jag flyttat till ny stad efter att jag ville hitta dom bästa mekanikerna i världen och dom sägs finnas i denna stad..hoppas jag får visum att stanna

Varför ska just du bli whitelistad? jag har varit på gta RP i typo 1 år på svenska servrar och har jobbat som polismästare, ambulas chef och mekaniker chef, kan göra de mesta och fyller ut de som behövs för att staden ska fungera..har startat race (både lagliga och olagliga) samt andra event så jag kan bidra med ideer om de behövs (alltid med ägares godkännande) är 35+ så har ett moget beteende men kan gå in i karaktär för nöjets skull.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? hittade den på FiveM och den låg som top så de måste betyda att den är seriös förhoppningsvis

Hur hittade du Multistaden? FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? efter som jag är ny här så vill man komma in och se hur de är för att kunna se var man kan går.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka