Accepterad Kingmempa | Medlem ansökning [danskenz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingmempa

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Kingmempa

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Svensson och är 54 år gammal. Han är uppväxt i förorten men trivs bättre på ställen som östermalm. Lars Har haft en svår uppväxt men samtidigt så har det gjort han till en rik man som är väldigt lärorik. Under alla sina år har han haft intressen för vapen men det har aldrig varit en tanke att använda det för brottsliga sammanhang. Hans övriga intressen inriktar sig på att sälja bilar och andra finansierande saker. Lars är en väldigt snäll och trevlig person och han har lätt för sociala umgängen. Lars framtidsplaner är att antingen bli VD för ett bilföretag och om det skulle skita sig så skulle det gå som det går. Hans absoluta sista plan är att gå och bli kriminell för att tjäna sina pengar!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Faktiskt rätt mycket! Jag är själv väldigt erfaren inom rp och har haft en fot inne hos fbrp men däremot hade jag inte all tid för att kunna spela där. Jag kan la bidra med väldigt bra och social rp men främst utvecklad rp. Jag kan nog vara en person som syns som en förebild för andra spelare då jag som sagt har väldigt bra erfarenheter. En annan sak är väl att jag utökar ert community genom att jag går med återigen! Har spelat sen 2021 här på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du gör allt för att du ska vinna, du vägrar att den andra parten ska vinna alltså! Tex är polis vs krim där den kriminella personen tex powergamear för att klara sig från en biljakt och vägrar bli tagen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Massa, spelat sedan 2021 på unive men spelat overall rp sedan 2019 ish. Har även varit mod här på unive!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka