Nekad Kingen54 | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingen54

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452448424/

Ditt Hex-ID: 11000011d561ca8

Vad är din discord tagg? Olsson :/ eller .olsson. står båda

Vem var det som bannade dig? Jeppe

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag Tror Jeppe valde att banna mig för att jag gjorde ett dumt val och det ångar jag något extremt mycket och det va att jag åkte till Ett gäng och sköt ner ett få tal personer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vårt gäng blev nedstängt och då så blev jag veldigt besviken för att vi blev nedstänga pga att vi tog en nyckel genom /me tar alla nycklar och efter det så åkte jag till gsf och sköt ner ett par personer för det va dom vi hade krig mot och det är något jag ångar extremt mycket i efter han och det kommer inte hända igen om jag får en till skans så kommer jag va mykcet bättre och kommer inte göra något sånt här igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va ett helt rätt ban och jag förstår han till 100 procent och jag ångar mitt val extremt mycket i efter han

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det va när jag va lite ny till Rp så viste jag inte reglerna så mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle absolut kunna göra annorlunda jag skulle bara skitit i att åka till GSf och skulle bara tänkt vidare i min rp och inte gjort det och jag ångrar i efter han att jag gjorde det

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig efter min ban/bans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Senast ändrad:
Sätt bevisen och tycker inte detta är tillräckligt och inte acceptabelt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka