Accepterad kingen4793 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen4793

Medlem
Servervakt
Meddelanden
34
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247466342/

Ditt Hex-ID: 11000014cb91f66

Vad är din discord tagg? .kingen04.

Vem var det som bannade dig? Abo Hassa

Bild på banmeddelande: bild_2025-04-06_213319533.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De gjorde inte ens något regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade gripit en en snubbe som flydde från mig på ett trafikstopp och efter de så kör han på en bil eller om den bilen nu körde in i han minns inte exakt men han ramla av fyrhjulingen iallafall och sprang och hoppa in i en bil så jag börja skjuta mot däcken på bilen vilket jag har rätt till som polis ingame, sen tog jag han till stationen och gjorde dna test på han och skrev /me och allt och han ljuger om sitt namn vilket han borde veta att man inte gör om man är staff vilket han var tror jag om de inte va nån annan som banna mig, så bara där gör ju han fel och kallar mig för blatte jättemånga gånger, så fattar inte ens att jag blir bannad för de, och i första bann meddelandet stod de att jag saknar kreativitet och sedan ändrar han till att jag skjuter hej och vilt som polis de går inte ens ihop.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de va en felaktig ban då jag inte begick något regelbrott, för de står iallafall inte i bann meddelandet att jag gjorrt ett regelbrott vilket jag inte heller har.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste gången jag vart bannad va för powergaming tror jag för jag körde en Audi quattro upp för en liten backe som den hade klarat av att göra i irl.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vad jag vet då vi får skjuta däck på bilar när folk flyr på trafikstopp eller som han gjorde hoppar in i en snubbes bil och han drar iväg med han i bilen så har vi rätt att skjuta mot däcken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kan jag inte påstå direkt för har inte ens gjort något fel enligt mig då, men han jag grep som jag tror va staff gjorde fel genom att ljuga om sitt namn när jag tagit dna test på han och han svara i /me med ett random namn som inte ens nån heter vilket man inte får.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka