Accepterad King | Ban överklagan [BillyBrunsås]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

King

Icke Medlem
Meddelanden
483
Reaction score
17
Användarnamn: King

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012348445/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: K1nG

Vad är din discord tagg? K1nG#8425

Vem var det som bannade dig? dumle

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag rånade på motorvägen men folk gör samma sak jag hade gun mot dom sen så tar dom upp en smg så jag sköt han men jag tycker att det är fel för han bannade mig mitt i scenariot och jag har klipp på det med man får inte banna i mitt i scenariot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rånade en kille på motorvägen sen så tog hans kompis upp en smg så jag sköt han och det är klart men dom fick inget för fearrp det är konstigt att dom inte fick ban när jag hade tabbe mot dom och han tar upp en smg det är så fearrp och dom borde få ban tycker jag .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig plus så bannade han mig i scenariot det är fel man ska inte göra det det ska han veta om för han är admin för varför banna mitt i ett scenario det är så dålig stil och så fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm powergaming och det men har lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte ha rånat han men folk rånar hela tiden där det är fel ban men jag gjorde inget fel för han bannade mig under scenariot och dom tog upp smg när jag hade tabbe mot dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att inte råna men jag gjorde endå inget fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka