Nekad kinesen | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kinesen

Icke Medlem
Meddelanden
645
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://s.team/p/crhf-dgjq/tcmhmdkb

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:12475148

Vad är din discord tagg? Mi0ツ32x#4406

Vem var det som bannade dig? ax3l

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de trodde säkert att jag gjorde det med mening och att jag inte hade snackat med killarna i bilen för att jag tar rp väldigt seriöst och skulle därför aldrig göra det, hoppas att ni förstår mvh kinesen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hej, jag råkade slå en bil av misstag när de personerna i bilen bad mig hoppa ut, sen gick jag till min kompis för att vi skulle åka runt och bara gå på car meet och chilla. Men sen så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban pga att jag gjorde det utav misstag och sade förlåt till de killarna i bilen, sen förstår jag att staff inte inte visste att det inte var meningen och att jag kom överens med killarna i bilen att det inte var något problem, för att jag tar Rp väldigt seriöst så jag tycker att det är synd att jag blev bannad så det är därför jag skriver denna ban- överklagan och hoppas att ni förstår att det inte var meningen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte varit avstängd innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt kanske försöka snacka med staff direkt så det inte skulle bli det missförståndet som det blev.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid snacka med staff om jag har gjort något dåligt utan meningen, jag hoppas verkligen att ni förstår att jag inte gjorde det med mening och tar rp väldigt seriöst tack på förhand mvh kinesen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka