Accepterad killes | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

killes

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198152696389/

Ditt Hex-ID: 11000010b784245

Vad är din discord tagg? killes#8755

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 23 timmar 24 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: halv ooc ~Eken. Återstår: 2 dagar 23 timmar 24 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag sa ''Min hjärna krånglar'' vilket är halv ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min dator kraschade ut ifrån servern vilket den gör väldigt ofta och då kom jag in igen och sa '' min hjärna krångla sorry''

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Att säga '' min hjärna krångla sorry'' är halv ooc men detta är vad jag har lärt mig av 2-3 supports 3 dagen på denna servern då jag har problem med min dator och den kraschar ofta så jag hoppade in i support min 3 dag på serven och frågade vad jag skulle säga ingame i dessa lägen då sa det '' du kan antingen säga '' min hjärna krångla '' eller ''startade om hjärnan'' så detta är det jag har lärt mig och använt i flera veckor nu och har inte blivit varnad för det och trodde det var ok för att jag lärde mig detta utav supports på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första bannen var för sunt förnuft och det var när jag var ny till staden och inte visste att man inte fick bära min kompis på en voi för att jag skulle köra honom till sjukhuset. Min andra ban var för full ooc men det skulle varit halv för sa till en ny kille att han skulle använda muskel e men har lärt mig att skriva istället för att säga det ingame till skillnad från detta nu som de sa att jag kunde säga istället för att skriva i ooc chatten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade såklart kunnat skriva i ooc chatten vilket jag skulle gjort men eftersom supports lärt mig säga '' min hjärna krångla '' ingame så gjorde jag såklart det men från och med nu kommer jag alltid skriva i chatten eller säga '' jag har ont i huvudet '' vilket eken som bannade mig sa att jag kunde använda ingame

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid skriva i ooc chatten och att dubbelkolla med fler staffs om det är okej att säga något man är osäker över är okej att säga ingame!

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka