Nekad Kiio2 | Ban Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kiio2

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112566697/

Ditt Hex-ID: 110000144aeb7a9

Vad är din discord tagg? kiio77

Vem var det som bannade dig? Rivare

Bild på banmeddelande: 098uyjh9p78io.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vett varför jag är bannad och förstår det till fullo, jag sa n ordet in game till en person som stramade, därför är jag bannad. Det var ett mycket dumt vall utav mig och jag ångrar mig verkligen till 100% och jag förstår att såna saker leder till permanenta bans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Är inte helt hundra på vad som hände för detta var över ett år sen, men jag minns typ vad som hände. Jag var vid sjukhuset och detta var efter jag hade blivit av med medlem så jag var irriterad och såg att en mindre streamer också var där då valde jag att göra ett extremt dumt beslut och jag sa N ordet till han, direkt efter fick jag en permanent ban, jag förstog direkt vad jag hade gjort och jag förstod att det var en permanent ban, jag ångrar mig helt och kommer ALDRIG göra det eller något liknande någonsin igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är korrekt helt och hållet och jag förkännar bannen helt och hållet, det var bara mitt fel och ingen annans och jag tar på mig det jag gjorde och jag ångrar mig, jag ber om en ny chans för att det var över 1 år sen och jag har lärt mig mycket och jag har mognat mycket, jag kommer ALDRIG göra om detta eller nått liknande. Jag förstår också att ni inte vill ha mig på serven efter det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan och jag har tagit lärdom efter varje ban och förbättrar mig, trots det så gjorde jag de stora misstaget nu och jag har lärt mig vad som händer och kommer aldrig göra om detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ALDRIG sagt n ordet och rpat som vanligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100% ALDRIG säga n ordet aldrig bryta mott regler och respektera unive och deras regler. jag har lärt mig vad som händer om man gör något såhär grovt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag är också bannad på dc, de gick inte att skriv en permanet överklagan då det verkar vara nån bugg, Det har gått över ett år och jag ångrar mig jätte mycket och kommer aldrig göra om nått sånt här

Flyttar till Permanenta Överklagningar, och taggar en moderator.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka