Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199163941039/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad är ditt discord namn? VarförDiscord#8832
Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2003
Berätta om din karaktär. min karaktär är en Glad 21 åring som gillar att åka runt i bilar och Jobba För han gillar inte att vara utråkad, han kommer ifrån en helsvensk familj som splittrades för att hans mamma och pappa skulle snöblade på deras skosnören och ramlade ner under ett tog och Dog tyvär så han är en endsam 21 årig grabb som gillar bilar och att göra syslor. Han gillar att klä upp sig till olika saker ex. om han ska på fest så klär han upp sig festligt och om han ska på brölopp så tar han på sig någon schyst kavaj och ett par kostym byxor. Han är inte den personen som direkt går för att göra ett rån han är lite mer chill och jobbar ihop sina pengar och tar inte från andra. Det där var lite kort Om min karaktär
Varför ska just du bli whitelistad? För att Min karaktär vill kunna syselsätta sig själv på ett jobb istället för A-kassa För det är inte jättekul att bara få en tusing hit och dit från A-kassan han vill ju ha en Riktig inkomst. Det är varför han vill bli whitelist
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur hittade du Unive? Tips från en vänn
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul träffa folk och tjäna lite stolar och Glida runt i sköna bilar och att ha så roligt som möjligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte just nu.
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad är ditt discord namn? VarförDiscord#8832
Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2003
Berätta om din karaktär. min karaktär är en Glad 21 åring som gillar att åka runt i bilar och Jobba För han gillar inte att vara utråkad, han kommer ifrån en helsvensk familj som splittrades för att hans mamma och pappa skulle snöblade på deras skosnören och ramlade ner under ett tog och Dog tyvär så han är en endsam 21 årig grabb som gillar bilar och att göra syslor. Han gillar att klä upp sig till olika saker ex. om han ska på fest så klär han upp sig festligt och om han ska på brölopp så tar han på sig någon schyst kavaj och ett par kostym byxor. Han är inte den personen som direkt går för att göra ett rån han är lite mer chill och jobbar ihop sina pengar och tar inte från andra. Det där var lite kort Om min karaktär
Varför ska just du bli whitelistad? För att Min karaktär vill kunna syselsätta sig själv på ett jobb istället för A-kassa För det är inte jättekul att bara få en tusing hit och dit från A-kassan han vill ju ha en Riktig inkomst. Det är varför han vill bli whitelist
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur hittade du Unive? Tips från en vänn
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul träffa folk och tjäna lite stolar och Glida runt i sköna bilar och att ha så roligt som möjligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte just nu.