Accepterad Kidsez | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kidsez

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Kidsez

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/KidsezMusic

Vad är ditt namn i verkligheten? Baviar

Vad är ditt discord namn? KidsezMusic

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2000

Berätta om din karaktär. En helt vanlig kille som heter Kidsez Seventeen och ibland tar fel vägar i livet men ändå försöker styra upp det, han har aldrig vart gripen eller inblandad i något farlig utan han har en gräns. Han försöker få det mesta ur livet och älskar el sparkcyklar (voi's) och audi bilar. Han jobbar med postnord medans också. Så han kan ha råd med det mesta.

Varför ska just du bli whitelistad? Älskar eran servers eftersom ni har hyrbilar och el sparkcyklar, men också är jag en väldigt bra r:peare och bryter inte mot regler och är väldigt trevlig som person. Inte rasistisk och hatar rd:mare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Älskar eran servers eftersom ni har hyrbilar och el sparkcyklar, men också är jag en väldigt bra r:peare och bryter inte mot regler och är väldigt trevlig som person. Inte rasistisk och hatar rd:mare.

Hur många timmar har du på FiveM? på det här kontot 4 timmar, fast har haft många fler steam konton. Så sammanlagt är det lätt 200-300 timmar

Hur hittade du Multistaden? Ni är ju på topplistan av servrar i sverige så ganska lätt och hitta

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nope, lyssnar på regler gör jag, jag har tho blivit kickad för snutförnuft men lärde mig från mitt misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Faktiskt inte, väntar på att kunna gå in i eran server!!!

Bra ansökan, man ser att du verkligen vill bli whitelistad.
Grattis till WL.
Välkommen till multistaden. ;)

Du måste gå med i dcn, annars kan jag inte ge din roll.

Tillbaka