Nekad kian1345 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kian1345

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? kian

Vad heter du på discord? kian#1605

Ange ditt födelsedatum 2 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15.30 - 23.00

Tisdag 15.30 - 23.00

Onsdag 15.30 - 23.00

Torsdag 15.30 - 23.00

Fredag 12.00 - 05.00

Lördag 13.30 - 05.00

Söndag12.00 - 00.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/925700819146387486/1039543058313793596/IMG_2902.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift att dom sköter sig när dom rpar. det Sv ska göra som uppgift är att kicka eller banna om folk inte sköter sig men om man ska banna folk så måste man ha klipp på det och om man vill göra så hen får längre ban skickar man in det i sv chatten för där kommer staff göra en kollning och titta om den ska bannas längre. men sv kan också dv som om en trasig bil är i vägen så kan man dv den så bilen försviner för om det är för många bilar på servern så kan det börja lagga så det är jätte bra. men som sv kan man också ta ett ansvar och hjälpa i ooc chatten om nån undrar hur man startar bilen tex så då skriver vi hur man gör såklart.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli det för har seriös rp och jag blir så trött på lallare så då vill jag bara kunna kicka dom och att det är för mycket bilar som jag ser som jag önska jag kunde dv. sen kan jag också hjälpa staffsen lite för dom har vikdigare jobb en bara dv bilar så det är parfekt att man har sv då. men tex om jag ser nån slåss på piren då kan jag kickan hen och om hen kommer tillbaka då kommer jag banna men ochså om man blir vdmad då bannar jag hen och klippar och skickar in det. jag har också vart sv förut men missa mötet så har erfarenhet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korrupt skulle jag säja är att man vill skudda sina kompisar om dom tex lallar så kickar inte eller bannar. men abuse är men att man revivar sig i ett scenario för att vinna det. Tex att man är i ett skott scenario och dör och sen ressar man sig för att vinna det där är jätte tråkigt men det kan också vara att man dvar en annans bil för att man är sur.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top