Accepterad Kiaannnx | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kiaannnx

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kian

Vad är ditt discord namn? Kiaannx

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oliver Holmqvist 2000-6-24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? tålmodig, trevlig, lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Oliver växte upp i en relativt stor stad i Sverige tillsammans med sina två syskon, sin mamma och pappa. Familjen var stöttande och de hade en trygg uppväxt. Föräldrarna jobbade hårt, pappan var snickare och mamman arbetade inom vården. De lärde sina barn att vara ärliga, hjälpsamma mot andra. Som barn var Oliver lugn och omtänksam. Han var den som alltid försökte lösa konflikter och såg till att alla behandlades rättvist. Han var också aktiv och gillade sport, särskilt fotboll och kampsport, vilket gjorde honom både disciplinerad och stark. efter gymnasiet så bestämde sig Oliver för att han skulle göra lumpen, och efter lumpen så flyttade han ifrån sin stad där han växte upp för att plugga på polishögskolan eftersom att han ville bli polis eftersom att han behövde en utmaning i livet. Framtidsplaner för Oliver är att han ska försöka få jobb inom polisyrket och skaffa en massa nya vänner som han kan umgås med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa en bra stämning på servern genom att vara aktiv, hjälpsam och följa reglerna på servern.

Jag kommer att samarbeta med andrl för att hålla spelet roligt. Jag kommer se till att hålla kommunikationen tydlig, både i spelet och utanför, för att undvika missförstånd.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska låta den andra spelaren/spelarna vinna eller lyckas i en situation, även om det inte är bra för ens egen vinst och det handlar om att skapa en bättre och mer realistisk upplevelse till scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej de har jag inte. eller jag blev bannad av anticheat en gång fast de va felaktigt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming, rdm och copbait.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Tillbaka