Nekad khalil turki | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

khalil turki

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? khalil

Vad är ditt discord namn? DREAMTATE

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Billie William han är född 2000-01-01 och är 22 år gammal och han är en person som är lugn, trevlig, van med att umgås med människor och han är en väldigt social person. Billie har haft en väldigt jobbig uppväxt på det sättet att hans pappa var en alkoholist och det bidrog till att Billie blev en väldigt social person eftersom han inte gillade att vara hemma och umgås med sin pappa eftersom alkoholen gjorde att hans pappa slog honom. Billie var ute väldigt mycket under sin uppväxt och lärde sig att prata och umgås med människor. Eftersom att Billie inte var hemma så mycket under den lite senare biten av sin uppväxt bidrog det till att han lärde känna många och även en del kriminella människor, Billie har haft en lite strulig bakgrund och han har gjort en del dumma saker genom uppväxten och även sena år. Billie kom in på den kriminella banan eftersom han kände att det kanske var en utväg, han tänkte att då kunde han tjäna pengar och slippa sin pappa. Idag så har Billie flyttat långt bort ifrån sin pappa, han försöker att hålla sig undan den kriminella biten. Men det är svårt för honom för att han vet att man tjänar snabba pengar på kort tid. Billie försöker att skaffa nya vänner och tjäna lagliga pengar i den nya staden som han bor i

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli Medlem eftersom jag skulle vilja öka min rp nivå då jag började med mer seriös rp för kanske 2 månader sedan. Jag vill även bli medlem för att jag tycker att det är väldigt roligt att spela på just Unive. Jag vill även bli Medlem för att få tillgång till blocket, olika jobb och för att man kan göra mycket fler saker när man är Medlem. Jag tycker att jag borde få bli medlem för att jag kan bidra med bra scenarion och skulle vilja bli ännu bättre igenom att bli medlem på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Allihopa i scenariot ska ha roligt. Man ska inte bara spela för att vinna. Är det så att motståndaren vinner i ett scenario då får det vara så och jag får spela med. Alla ska ha roligt oavsett vem som vinner. Man ska inte vara en vinnarskalle hela tiden man ska kunna ta en förlust då och då.

Hur hittade du Unive? Genom Vänner, Youtube, Twitch livestreams.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka